Steun ons

Steun het Museum Plantin-Moretus, uniek UNESCO Werelderfgoed. Word vriend, schenker of sponsor.

Word Vriend

Als Vriend bent u ambassadeur van het Museum Plantin-Moretus. En u voorziet het museum van vitale ondersteuning. Want ook een museum kan niet zonder vrienden. Ontdek uw voordelen als Vriend.

Word Sponsor

Sponsor het Museum Plantin-Moretus, een uniek stuk Werelderfgoed. Bewaar het museum mee voor de toekomst. Het Museum Plantin-Moretus heeft ondernemingen veel te bieden.

Word Schenker

Steun met een gift, schenking of nalatenschap

Iedere gift, iedere schenking - hoe klein ook - is meer dan welkom! Geef aan Museum Plantin-Moretus en word mecenas!

Word Vrijwilliger

Zin in vrijwilligerswerk? Jouw talenten en inzet worden bij het Museum Plantin-Moretus zeker gewaardeerd! Als vrijwilliger draag je mee zorg voor dit UNESCO Werelderfgoed.

Een origineel geschenk

Zet uw relaties in de bloemetjes

Op zoek naar een origineel geschenk om uw relaties, klanten of medewerkers te bedanken of feliciteren? Het Museum Plantin-Moretus heeft het voor u!

Een legaat, meer dan een steuntje in de rug

Veel mensen dragen het Museum Plantin-Moretus een warm hart toe en steunen ons bij het behoud en de verdere uitstraling van deze uitzonderlijke site en collectie. Dat gebeurt door zich actief in te zetten als vrijwilligers, als vriend van het museum of door financiƫle steun in het kader van een project of door een schenking of legaat.