Pimp je laptop of dagboek

Een stickervel om thuis te printen

De collectie houtsneden van het Museum Plantin-Moretus is zo veelzijdig toe te passen. Voor de thuiszitters een stickervel om zelf af te drukken op stickerpapier.

We doken in onze collectie houtsneden en stelden een stickervel samen. Voor jou om af te drukken op stickerpapier (of op gewoon papier). Om je laptop of smartphone op te vrolijken. Of om je bullet journal kleur te geven.

Download het stickervel

Deel gerust je creaties met ons op sociale media. Vermeld dan #impressedbyplantin en tag @plantinmoretus. We delen de mooiste creaties graag op onze sociale media.

Impressed by Plantin

Je ziet hier al een sterk staaltje van de indrukwekkende collectie houtsneden van het Museum Plantin-Moretus. Ontdek maar liefst 14 000 illustraties in hoge resolutie op www.impressedbyplantin.be