foto: Ans Brys

Kastaar en Museum Plantin-Moretus genomineerd voor de Henry van de Velde Awards 2017

Een internationale jury nomineerde de analoge drukkerij Kastaar voor de Communication Award van de Henry van de Velde Awards.

Kastaar ontving deze nominatie voor de communicatie tijdens de openingscampagne van het nieuwe Museum Plantin-Moretus. De drukfietsen en de ontwerpen voor de shop vielen bij de jury in de smaak.

Het publiek beslist over de Henry van de Velde public award. Stem Kastaar naar de eerste plaats!

De Henry van de Velde Awards zijn de grootste designprijzen van België. Flanders DC reikt deze prestigieuze designprijzen uit voor goed design in al zijn verschillende vormen en verschijningen. Bedoeling is zowel designers als de opdrachtgevers te lauweren en te tonen wat er aan uitzonderlijke designproducten ontworpen en gemaakt worden.

Net omdat design zo breed is, zijn er prijzen in 13 verschillende categorieën